Yasemin158 4 aylık yaptırdım 10 gün oldu. Ürolog yaptı sünnet kliniği var kendisine ait yaşadığım yerde en iyi ürolog kendisi. Genel anestezi hiç bir yaş grubunda önermedigini söylemişti. En iyi yöntem de eski usul dikişli sünnet demişti. Profesör kendisi zaten. Çok kolay oldu iyileşti bile. Lokal ile uyuşturdu 15 dk da işlem bitti ilk gün ilk çişinde çok ağladı sonra aglamadi bile. Geçmiş olsun şimdiden 🥰