Arkadaşlar şu güne kadar çok emiyordu kilomuz felan çok iyiydi üç gündür emiyoruz ne istiyor anlamıyorum memeyi biraz tutuyor emiyor 5 dk felan ondan sonra çıkartıp duruyor ağzındakini çıkartıyor bazen ağlıyor hiç birşey anlamadım göğüslerim acımaya başladı artık ne yapacağım boşa akıyor göğüslerim aç mı tok mu ona da emin değilim normalde 3 saatte bir emziyordum 4 saat yaptım bilerek o zaman bile emmedi aynısını yaptı
Ben ne yapmalıyım benim oğlum neden bunu yapıyor
Oyun mu oynuyor ama o zaman açlığa nasıl dayanıyor ben anlamış değilim yardım lütfen