ezgi_liya Kızımın göbeği 5.günde düştü. 2 3 gün hiçbir şey yokken şimdi atleti hep kan oluyor. Doktorumuz bebe yağıyla yumuşat dedi ama bir işe yaramadı. Bu durumu yaşayan anneler nasıl çözüm buldunuz?
Umay_19 ezgi_liya benim kızımında o şekilde kan olmuştu doktora götürdük ufak bir çubuk var doktorlar yakmak diyorlar onu sürdü anında kurudu aksatmamakta fayda var
ozge_yasin_budak ezgi_liya bende aynı sorunu yaşadım canım doktor uzun çubuk gibi birşeyler yaktı geçti bence doktora götür
Mehlikan1 ezgi_liya dervanol diye bır toz aldık onu doktuk doktor onerısıyle tabıkıde sonrasında doktor uzun bir çubuk ıle yaktı
Zlm2733 ezgi_liya Canm benim bebeğimde 20 günlük.göbegi 5. Gün düştü 1 hafta boyunca kanama oluyordu ben normal sanıyordum doktora gittim o fark etti K vitamini iğnesi yaptı hemen anında kurudu.
ezgi_liya Zlm2733 dün götürdüm doktora. Hiç k vitamini falan demedi. Tahriş olmuş bebe yağı veya sıvı vazelinle yumuşat dedi o kadar :(
Medine55 ezgi_liya içinde parça varsa yakma yapıyolar bizim yoktu düştükten sonra kanama oldu azar azar sağlık ocağına söyledim hemen götür aksatma dedi betle eksikliğinden oluyormuş iğne vurdular daha da olmadı canım
ezgi_liya Medine55 ben dün götürdüm doktora normal dedi, tahriş olmuş sadece dedi o kadar. Anlamadım hiçbir şey :(
Zlm2733 ezgi_liya valla benimde bilgim yoktu Canm iğneyi vurulduk şükür aynı gün kurudu.sen yine de başka bi doktora görün istersen.
Busramnida ezgi_liya Biz de aynı durumu yaşamıştık dr.a söyledim Dr. da k vitamini iğnesi yapalım dedi bi daha da kanama felan yaşamadık çok şükür 🤗 bence sizde bi sorun ya da dile getirin geçmiş olsun sağlıkla büyütün bebeğinizi 😘💖
Arasyigitinannesi ezgi_liya ayni sekilde bizde de oldu tahlil yapildi ve cubuk gibi birseyle yaktı doktorumuz krem verdi 2 gun kullandik hicbirsey kalmadi
1bocek1cicekannesi ezgi_liya canım benim oğlumunda kan oluyordu hastanete götürdük yarım doz k vitamini yaptılar sonra düzeldi