Arkadasım tamamen aynı seyleri yasadık. Hıc emmedi 3.5 ay sağdım verdim o zamandan beri mama veriyorum. Asla almıyor sadexe uyurken besleniyor. Eliyle ittiriyor. Kaşıkla veriyorum yarısı ıçeri yarısı dısarı cıkıyor. Her gün otırıp ağlıyorum çok üzülüyorum. Su içirmeye calısıyorum suda içmiyor
Hastanede yatıyoruz. Sıvısız kalmıs bebeğin beslenememis dediler. Emseydi böyle olmazdı dediler. Bir kere daha kahroldum. Sanki ben böyle olmasını ister miydim. Uykularım kaçıyor çok çaresizim.. çare bulursan nolur bana da söyle