buseabike Bugün sünnet olalı 12. Gün oldu kakası çok az pipisine değmiş dikişleri tam düşmedi ıslak pamukla sildim ama bir şey olur mu kaç gün değmemesi lazımdı
Aysnr11 Merhaba. Endişe etmenize gerek yok, sünnet olalı üzerinden baya geçmiş. 1. Haftadan sonra daha normal davranabilirsiniz demişti doktorumuz bize. buseabike
Mervetnl buseabike biz 2. Günün sonunda yıkamaya başladık gün içinde 4-5 defa hemde bize katiyen dokunmayın demişti doktor pamuk vs hele asla o yüzden panik yapmayın sokun banyoya yıkayın bunlar olası şeyler zaten antibiyotikli krem kullanıyorsunuz bir sorun olmaz
sehpayacarpanserceparmak_ Mervetnl Aysnr11 buseabike kizlar meraba bizde dun sunnet oldukta asiri derece sis sizindemi oyleydi ve bu sislik ne kadar surede iniyor acaba
buseabike sehpayacarpanserceparmak_ ilk gün biraz olmuştu ama antibiyotik kremin hemen geçirmesi lazım yine de kızarıklık şişkinlik normal demişti Dr bizde olmadı ama olabilirmiş kantaron yağı varsa damlatın
Mervetnl sehpayacarpanserceparmak_ evett bide mosmor olmuştu bize doktor hatta korkmayın görünce öyle çok çirkin görünücek demişti 😅 1 haftaya toparladı. Gün içinde suya sokup çıkartıp üstüne pipisinin ucunda. Kantaron damlatıyorduk biz
sehpayacarpanserceparmak_ buseabike hadi ya bizde neden oldu acaba bende sabah aksam.krem.oglenleride kantron suruyorum ama bugun 2.gunumuz hala cok fazla sis
sehpayacarpanserceparmak_ Mervetnl ay evet bende gorunce cok korktum nerdeyse doktoru aricaktim.sonra annemgil normal filan dedi ama altini degisirken filan cok korkuyprum canini acitirim diye cunku hala cok sis bugun 2.gunumuz