İki farklı başlık açmak istemediğim için böyle yazıyorum dün bime gittiğimde Kumtel turbo fırınlı ankastre set gelmişti bizde zaten almayı düşünüyorduk onu aldık kullanan varmı nasıl memnun mu birde luxell airfryer var onuda eşim alalım dedi ama kararsız kaldım luxell marka kullanan var mı önerir misiniz?