Çok güzel bir isim etrafimdada iki tane var. Ama bana yanlış geliyor çünkü sinirlene biliyoruz kavga ede biliyoruz çocuklar kendi aralarında küfürlü konuşa biliyor. Heleki mami tarzı falan kısaltmalar dahada yanlış geliyor. Görümcemde hep kizarken tam kizamiyor yada vicdan azabı çekiyor saygısızlık oluyor gibi bu sefer otoriterisini tam ortaya koyamadığı için çocuk daha çok şımarıyor ve dinlemiyor