eymenin_annesi34 İlk defa pastörize sütten mayaladım Ma tadı değişik güzel tatlı ekşime falan yok acaba olması gerektiği gibi mi yani ilk defa pastörize sütten yaptım
bananeabiya eymenin_annesi34 ilk mayalayınca tadı hafif garip oluyor ama zamanla yoğurttan yoğurt mayalayınca güzelleşiyor canım
eymenin_annesi34 bananeabiya ne bileyim bi değişik geldi evet sek markanın sütünden bide sekin doğal yoğurdundan mayaladım hatta o zaman şimdi bu yoğurttan mayalayınca iyi olur heralde bidaha değişik olunca çocuğa versem mi vermesem mi bilemedimm de
bananeabiya eymenin_annesi34 istersen ilkini siz tüketin sen tekrar o mayaladığın yoğurttan mayala eğer tadı iyi olursa öyle de verebilirsin.
bananeabiya eymenin_annesi34 sünüyorsa süt olması gerekenden sıcak olup mayalandığında oluyor diye biliyorum tam emin değilim ama öyle duymuştum. İçin rahat etmediyse yoğurtları lor peyniri yap canım tekrar yoğurt mayalarsın. Başlarda tutturmak zor oluyor zamanla alışırsın
bananeabiya eymenin_annesi34 yoğurtları ya da sütü kaynatıyorsun kaynadıktan sonra limon suyu atıyorsun içine kesiliyor lor oluyor. Limon suyu miktarı sütle orantılı ama videolar vardır ben göz kararı yapıyorum hep