Royalmeg Bebegim 7 aylik olmak uzere.. 4 numara kullaniyoruz. Sleepy ,pure baby ,goon.. Gece 9 gibi taktigim bez sabah saatlerinde beline kadar islanmis olarak kalkiyor. Lutfen bez onerisi ??
Dilararden Royalmeg merhaba bende geceleri hep bez sızdırmasından şikayetçiydim. Şimdi goon Premium külot bez kullanıyorum gündüzleri akşamları yatacağı zaman ise sleepy gece külodu var onu kullanıyorum ve şu ana kadar hiç sızdırma yapmadı.
Kbetul Ozlem35erdemir molfixin yenilenmesinden sonra o da sızdırmaya başladı ben de canbebeye geçtim bakıp deneyeceğim bi
Ozlem35erdemir Kbetul ben slepy kullandım çocuk ufacık kaka da sırtında sonra molfikse geçtim bir kere bir sızdırma taşırma olmadı
designermoms Royalmeg ben prima premium care kullanıyorum hiç sorun yaşamıyorum Bu gece mesela misafirlikteyiz çantamız diğer odada kaldı akşamdan sabaha değiştiremedim iyice şişmiş ama hiç sızma falan olmamış
remzye Royalmeg knk 9 dan sabaha kadar değişmiyon mu ? en kalitelisi bile sızdırır yani kusura bakma 😄
Mamaaaaa remzye ben akşam 6 buçuk 7de değiştirip sabahda 7de falan değiştiriyorum Molfix 1 kere sızdırdı sadece eski seri ama bitti bezimiz
livanurvealpinannesi61 Royalmeg bezi çok fazla tutuyor sunuz ben gece değiştim hep sağlıklı değil uzun süre bir bezin kalması
Mervetnl livanurvealpinannesi61 40’ından sknra geve hiç açmadım bezini ve ne pişik ne başka sorun yaşadık
Royalmeg livanurvealpinannesi61 uykusu acilmamasi acisindan degismiyoruz. Ama pisik problemi yasamadik. Kremlerini vs guzelce suruyorum cunku
Mamaaaaa Bende dün birsuru post açtım en son goon premium külot bez siapris verdim. Molfix eski seri kullaniyorduk sizdirmadi hiç ama son zaman pişik gibi oldu hep, bunu denemek istedim inşallah pişman olmam
canikoko Royalmeg gündüzleri goon kullanıyorum ben de çok memnunum ama maalesef akşamları kaldırmıyor. Akşamları prima takıyorum hiç sızdırma olmadı
livanurvealpinannesi61 Royalmeg ben gece değiştim hep hem sağlıklı değil hem enfeksiyon mikrop kapabilir siz bilirsiniz tabi