Serapucr Umaysukusunannesi aynen ya sabrımı bazen çok zorluyor gece bilmem kaç defa uyandı yerine koyuyorum ilaki memede kalcak gün içinde hep agrasif gündüz uyumları hiç kalmadı resmen ☹️
hayalperest2310 Umaysukusunannesi 7 ay 25 günlük sanki hafiften kendini hissettiriyor ama 7.ayda zordu atak falan bahane sanırım😬
kelebek_17 Umaysukusunannesi 7. ayda öyleydik ve 1 ay falan sürmüştü. Sürekli kucakta geziyorduk. Şimdi 18 aylık sadece o zamanki zorluğunu bilirim, çok yorucuydu.
delirmeceler Umaysukusunannesi 2 yaş sendromunu görünce diğer atakları bişey değilmiş diyeceksiniz sonra 3 sonra 4 döngü bitmiyor gelen gideni aratıyormuş ben şuan 2 yaş beni benden aldı
Umaysukusunannesi hayalperest2310 5.5-6 arası bi atak vardı o bitti 6 nın ortalarında şimdi 8 aylık olunca o bu ne dedim 5.ay atağından da beter iyice ağlak insan oldum dışarıda sürekli çıkamıycaz havalar soğudu evde dört duvar arasında kaldık
Umaysukusunannesi kelebek_17 geçiyo ama dimi bir aymı sürer ya :( oyundan sıkılıyor sürekli hıröın ağlayarak istediğini yaptırıyor birde huysuz mızmız uykularada baya direniyor bugğn 2 uyku yaptık bakalım belki 2 uykuya düşerşz
gecekusu_- Umaysukusunannesi ahh kuzum sana demediler mi 8. Aya gitme 7. Ayda kal diye 🤦🏼♀️😀😀 ben 8. Ay atağı kadar zor bir atak geçirdiğimi hatırlamıyorum 😀
Umaysukusunannesi gecekusu_- ne zaman geçicek çok zorrrdr uykuya direniyor uyumuyor memede uyuyan çocuk birde
gecekusu_- Umaysukusunannesi aynı benim kızım valla geçiyor mu bilmiyorum 🤦🏼♀️ biz 9. Aya girdik hala devam
Benburayaciplakgeldim Bunu yazdıklarında hadi be derdim sinirlenirdim ama gittikçe zorlaşıyor. 3 yaş inatları ağlamaları krizleri çok çok zor. İnsanlıktan çıkıyor insan bazen. Maalesef kendini daha kötüye hazırla
delirmeceler Biribiri 5 gündür aralıksız gece 3 ten sabah 7 ye kadar uyanıklar 21.30 da yatan bebeler 23.00 da yatıp öğle uykusuda kesilmişken nasıl gece 3 te uyanabiliyor hayretler içindeyim
Ysdr delirmeceler benim oğlum 20 gün erken doğdu şuan 9 buçuk aylık bizde şimdi yaşıyoruz bu gece uyanmalarini acaba erken doğduğu için 8. Ay atağı mi yaşıyoruz?