Günaydın kızlar.
1 ay önce new soft çift taraflı yorgan takımı aldım işte lastikli çarşafı 4 tane yastığı yorganı vs içinde.
Cumartesi makinede yorgan programında yıkadım hepsini neredeyse Yarım şişe yumoşta kullandım çünkü yeni yorgan kokusu aşırı derecede vardı ve beni rahatsız ediyor. ( alerjik astım hastasıyım burnumu yakıp öksürtüyor bu tür yorgan yeni kokuları.)
Neyse dün gece (pazar gecesi) serdim ay koku olduğu gibi duruyor sanki hiç yıkamamışım ve kaşındırdı beni batıyor sanki minik minik ısırıyor yorganı çarşafı bütün gece burnum yandı şimdi ilk işim bunları değiştirmek olacak. Yeni takım sereceğim.
Bunun bir çaresi var mı bu koku batma hissi nasıl gider?