edaisikkaya kızlar bebeğim gece 12 gibi uyuyor genelde bazen 1 ya da 1,5 ve altı saat falan uyuyor emmek için uyanmıyor ben 5-6 gibi kalkıp emziriyorum. acıktığını hissetmiyor
edaisikkaya edaisikkaya sizce bi problem bi sorun olduğundan mı yoksa gün içinde hiç uyumadığından mı
rumeysa_2323 edaisikkaya benim kızımda öyleydi akşam 9da uyuyordu sabah 9da uyanıyordu doktor dedi karışma ne zmn uyanırsa emzir uyandırsam alışkanlık olur uyandırmadım ve daha iyi oldu
churchil edaisikkaya benim kızım da uyanmıyo uzunca bi süre. Gece gündüz ayrımından dolayı sanırım ben öyle düşünüyorum yani. Ama ben kalkıp 2 kez emziriyorum yine de verince emiyo çünkü
sebebiyok Biz iki aylık olduk bazı geceler bizim de 5-6 saat kesintisiz uyuduğumuz oluyor doktora sorduğumda gündüz beslenmesi iyiyse kilo alımı vs yerindeyse ve bu kesintisiz uyku günde bir seferlikse uyandırmamamı söylemişti
edaisikkaya sebebiyok gündüz hiç uyumuyor neredeyse kesik kesik 1-2 saat filan ama gece deliksiz 5-6 saat uyuyor. kilosu kaç acaba sizin ve kaç günlük tam
edaisikkaya sebebiyok merak ettiğim acaba ben uyandırıp emzirmesem 5 saatin üstüne 3-4 saat daha uyur mu
ireemmmm sebebiyok benim bebeğim de 2 aylık ama 1 saat uyusa yarabbi şükür diyorum. gaz sancısı çok var genellikle gazı yüzünden uyanıyor sizin hiç gaz problemi olmadığı için mi o kadar uyuyor? Gerçekten zombiye dönüşüyorum uykusuzluktan artık
sebebiyok edaisikkaya ben süre tuttuğumda maksimum 6 saat uyudu daha uzun uyusa sanırım uyandırırdım çünkü sadece açlık değil altının da bu kadar süre değişmemesi sorun yaratabilir
Ballikizim99 rumeysa_2323 12 saat kesintisiz mi uyuyor maşallah ya 😇 benimki de uyanmaz bende uyandırmıyorum
rumeysa_2323 edaisikkaya kalmaz kızımın 40çıkmıştı uyanmıyordu bende korkup doktora götürdüm doktor dedi karışma acıkınca uyanır bende hiç karışmadım ama tereddüte kalıyorsan doktora danış
rumeysa_2323 Ballikizim99 küçükken öyleydi şuan 10aylık sabah 6da uyuyor yani o günler benim iyi günlerim miş şimdi de uyumuyor
Mervetnl sebebiyok 40 ı çıktıktan sonra hiç Açmadım gece kaka haricinde pişikte olmadı çok şükür çok uykusu bölünüyor huysuzlanıyordu o zamanlar şimdi zaten açmıyorum kakada yapmıyor 😌
Yasemin158 edaisikkaya bizde ayni 2 bucik ayligiz uyanmiyor ben emzirmeye kaldiriyorum 2 saatte bi 5 dk emiyor uyanmadan geri koyuyorum yerine doktora sordum biri dedi kan sekeri dusmemesi icin 2 saatte emzir biri dedi 3 4 saatte