Kızlar merhaba. Elimde puset var çiziği vs yok denecek kadar az. Kırılma ve minderinde yırtılma vs hiçbir şey yok. Yenidoğan bel destekli minderde yaptırmıştım yepyeni duruyor onuda vereceğim Benim bebeğim hiç sevmedi o yüzden pek kullanamadım. Şimdi de satmak istiyorum almak isteyen varsa video da atarım wp den 😘