Arkadaşlar mehaba kısa bir özet geçicem 27 aylık erkek çocuğum var aşırı şekilde babaya düşkün babası varken eziyet eder babası yokken o kadar çok etmez örneğin geceleri kalkmaya başladı kalkıyor ve babasına gidiyor ağlıyor baya yırtınıyor baya beni kucağında salla diyor sallamazsa kıyamet kopuyor oturursa kıyamet kopuyor sadece ayakta sallarsa susuyor onda da bazen susmuyor çırpınıyor felan dün bilerek yengemlerde kaldı eşim evde kaldı gece 1 kere kalktı onda da suyunu içirdim hadi annecim yatalım dedim yüzümü sevdi yattık ama bugün de eve geldik yine kalktı kıyamet kopuyor artık psikolojimiz kaldırmıyor babası varken asla bana gelmiyor 1 saattir adama kucağında sallattırıyor ama uyumuyor ağlıyor sürekli