arttevhide Arkadaşlar doğduğundan beri uykularımız gayet iyiydi geceleri. 9 da uyur 4-5 saat sonra uyanır emip tekrar uyurdu. Ama son bir haftadır geceleri her 1-2 saatte bir uyanıyor. Sabaha kadar en az 4-5 kere kalkar oldu
Kubraaybars arttevhide günaydın canım bizimde aynı 3 ay 20 günlük sadece mama içiyor sabaha kadar uyuyan oğlum 9-10 a kadar uyanmadan artık 6 da kalkıyor ve 6 ya kadar mıkır mıkır atak haftasından olduğunu düşünüyorum başka sebep değildir
dilaramila26 arttevhide merhaaba, düzeldi mi durum 10 gündür aynı şeyi yaşıyorum. Geceleri gözünü bile açmaz uyurken emzirirdim ve uykuya devam ederdi. Şimdi birebir sizle aynı durumdayım umarım geçiyordur
arttevhide Üstelik sürekli memede kalmak istiyor şuan mesela 20 dakikadır emiyor kaldırdığım gibi tekrar istiyor
muhendis__anne arttevhide bizde de aynı durum var atak dönemi olabilirmiş diş çıkarma belirtisi olabilir diyen de var bilmiyorum ya hiç uyumadım mesela grip gibiyim bebeğime bulaşır diye de korkuyorum hayat bazen çok zor
arttevhide basgulsuminci Doyuyor çok şükür gündüzleri öğlen uykuları uzun mesela sütümde var çok şükür uyanıyor memem ağzında uykuya dalıyor hemen kaldırıyorum uyanıyor
basgulsuminci arttevhide olabilir benim oğlum 4aylıkken çıkarmıştı 3aylıken ağrısı felan olabilir baktınmı hiç bi değişiklik görüyomusun diş etinde
arttevhide Kubraaybars Bende seviniyordum uyku düzeni güzel diye. Birde gece uyansa bile ağlayarak uyanmazdı kızım sesini çıkarırdı şimdi sinirle ağlayarak uyanıyor
Kubraaybars arttevhide sen doyduğuna eminsen altı temiz gazı yok herşeyi tamsa kesinlikle atak haftasındadır canım bize öyle dendi