Mastit olabilirsin bebek verimli emmezse ya da o memeni az emerse süt birikir ve bu da kanalları tıkar 2 kere yaşadım. Şişer kızarır ateş yapar ve çok zor bir durumdur. Bu yüzden iki göğüsünü de dengeli olarak emzirmeye çalış ve mutlaka sağım yapıp kalan sütü boşalt hasta olma kuzum