Bebeğim 2 aylık sütüm iyice azaldı mama ile besleniyor rezene içtim emziren anne çayıda içiyordum ama pek faydalı olmadı bide iştahım yok açım ama yiyesin gelmiyor hazırlayasım gelmiyor yemek yiyemediğim içinde sütüm gelmiyor galiba artık dolmuyor içirmek istiyorum yoksa diğerlerinden farkım olmayacakmış gibi geliyor yardım edin lütfen bi tavsiye verin yemek yemediğimde bile sütümü arttıracağım bi yol varmı