sevocan60 Merhaba anneler 3 buçuk aylık oğlumda burun tıkanıklığı geniz akıntısı balgam var. Serum fizyolojik verdim burnunu çektim ama açılmadı. Serum fizyolojik koyarak hava verdim. Başucuna soğan ve karanfil koydum. Ağzı açık uyuyor. Balgam gelince öksürerek uyanıyor. Ateş vs yok ne yapmalıyım
momy_1 sevocan60 merhaba ben de benzer şeylerden şüpheleniyorum da geniz akıntısı ve balgam olduğunu nasıl anladınız
AECS İzotonik suyu (serum fizyolojik) enjektör yardımıyla bolca burnuna sıkın, yüz üstü çevirin, ele kavis vererek sırtına aşağıdan yukarıya doğru pat pat vurun. Sonra da Baby vac ile burnunu çekin
Ahsen211016 Benm oğlumda 3ay 25 günlük Aynı süreci 10 gündür yaşıyoruz 4. Günü doktora gittiğimizde direk antibiyotik verdi. Doktora götürmenizde fayda var
Aleynaslan96 Ahsen211016 bizimde burun tıkanıklığı var meme emerken zorlanıyor ne denediysem geçmedi. doktora gittiğinizde ne yaptı doktor antibiyotik mi verdi direk? Ve etki etti mi antibiyotik
sevocan60 momy_1 yutkunmakta güçlük çekiyor emzirdiğimde rahatlıyor boğazı yumuşadığı için hırıltı gibi değil yutkunurken dolu dolu ses geliyor ve uykusunda yutkunamadığı için öksürerek uyanıyor birde burnunu derin çekiyor