Berraa_54 kızım eşim ve ben yatakta yatıyorduk o kadar korumaya rağmen düştü kafasının sol tarafı şişti morardı ama bir şey olmadı neyse koltuğumuz U şeklinde ve açılınca 3 kişilik oluyor, biraz da alçak o yüzden koltuğa geçtik bi süredir (ilk düştüğünde 5 buçuk aylıktı emeklemeye başladığını o zaman anladık)
Nefese 1 aydır rahattık derken bu sefer tırmanmayı öğrenmiş ve kafa üstü değil direkt bununun üzerine düşmüş uyandık sankileştirirken bi baktık iki burum deliğinden kan gelmiş koş koş hastaneye gittik 2 gece yatırdılar sorun yok ama beyin kanaması çok sessiz bir durum asla anlamazsınız dediler çok şükür bir şey çıkmadı. Şimdi yatak odasında baza bi tarafta yatağı yere koyduk bi tarafta yatıyoruz 🫠🥴 yani bebek bu düşüyor ama maşallah çok güçlüler kulak arkalarına bak morarma yoksa kafatası sağlamdır 🦦 geçmiş olsun tekrarı olmasın