yorgunmomy Arkadaşlar bebevit mama aşırı kötü kokuyor rengi de sarı gibi sanki anlamadım . Yorumları okudum herkeste var gibi bu koku olayı ama Yani bozulmuş mu oluyor cevap verir misiniz
belinay0316 yorgunmomy hava falan mı aldı acaba tarihlerine baktınız mı nerden alıyorsunuz bide mamaları
yorgunmomy belinay0316 tarihe daha bir sene vardı . Kapağı da konserve gibi çelik mi denir ne denir bilmiyorum
belinay0316 yorgunmomy kullanmayın bence aldığınız yere götürün minicik bı hava alan yeri bı olsa goremicemiz şekilde hava almış oluyor ve bozuluyor zaten iki hafta içinde tüketilmeli diyor bütün mamalarda açıldıktan sonra