Ozlem35erdemir Arkadaşlar gün içinde 4 aylık bebeğimin hep dili dışarda bir banamı garip geliyor anlamadım
Rwerdst Ozlem35erdemir 3.ayın sonuna doğru oğlum başladı. Şuan 4 ay 13 günlük kesildi hareketi. Herkes dedi normal mi niye çıkarıyor bir sorunu mu var fslan filan. Hiç bir şeyi yoktu yani kimseye de anlatamadım 😅😂😂 geçti şimdi çok üstünde durmayın 😂
DilberNazz1 Benım kızımda hep öyleydi . Çocuk cerrahisi nöroloji gibi bölümlere götürdüm herseyı normal çıkmıştı doktor alışkanlık yapmış olabılır oyun sanıyordur dedi . Kendı kendıne vazgectı yapmıyor şuan
fatma___ DilberNazz1 benim oğluşta hep yapıyordu hatta dil çıkarmayı öğretmişsin diyenler bile oldu oysa çocuklar dilini keşfediyor bundan sonra çok tatlı sesler çıkartır
DilberNazz1 fatma___ evet dedıgınız gıbı banada öyle söylüyorlardı. Şuan oğlunuz devam ediyormu cıkarmaya
fatma___ DilberNazz1 hayır artık yapmıyor iki üç hafta yaptı bıraktı bu seferde bulduğu her şeyi ağzına götürüyor elleri sürekli ağzında 🤷♀️
Dilararden Dilini keşfediyor, dişleri çıkmak için hazırlanıyor. Bundan sonra salyası akmaya ve bebeğiniz tükürmeye başlayacak bunlar doğal süreçlerdir, korkulacak bir durum yok