bsan Bebeğim 5 aylık mama ve anne sütü ile besleniyor .Doktor 3 gün önce kabız olduğu için oralac şurup verdi o günden beri oğlum uyku uyuyamıyor ve çok huysuz böyle etki eden var mı normal mi ?