Gamzelim123 Musmutlumom geçmiş olsun bu sıpalar hep aynı. Ne deyim aynısı bnde de var . Ben Bi çözüm bilmiyorum
Musmutlumom Gamzelim123 teşekkür ederim 🙏 inanın artık kafayı yiycem şuruplar tatlı biliyorsunuz körü bir tadıda yok niye kusuyo anlamıyorum