MnkKrtl peliins tutmadı bebeğimi bi saat önce uyuttum hala uyuyor 🙈 alttaki anne ikinci çoçuğu uzun bi süre düşünmüyor 😂
Rozalinda MnkKrtl tuttu. Hatta hic dusunmuyorum. Alttaki anne aksam yemegini hazirlamis, esinin gelmesini bekliyor.
Karpuzlufistiksarma Rozalinda Tutmadı eşim bu gece çalışıyor işe gitti. Alttaki anne Zuhal topal yemekteyiz izliyor😀
PnarAkca3434 basgulsuminci tutmadı yemeğim pisti ama börek de yapicam ,kahvaltı yapali da bir saat oldu 🤐 Aşağıdaki anne yemek için eşini bekliyor
gocebebirbayan Duygusaljelibon_ hayır tutmadı. Annem sağolsun az önce köyden geldi D börek yapmış ıspanaklı bana da getirdi çay içip gittiler. 😁 Alttaki anne bugün çok yorulmuş, ne zaman bitecek gün ne zaman uyuyacağım diyr düşünüyor
_mom20 gocebebirbayan tuttu eşim hasta bebiş huysuz regl oldum daha 40 çıkmadan uyumak istiyorum 🤦 Alttaki güzel bı gün geçirdi dışarda 🌸
ugurbocegi03 _mom20 ahhh keşke evdeyim kar var burda hasta olur diye çıkamıyorum 😔 alttaki anne çay keyfi yapıyor ☺️
melera ugurbocegi03 bildin valla helâl😌😘 alttaki anne yakın zamanda özel biryerde giymelik kıyafet düşünüyor bu aralar😇?