Her bebek farklı benim kızım 1 aydan beri gece beslenmiyor doktorumuz kaldırma dedi kendi acıkınca uyanır emzirirsin dedi o yüzden kaldırmadım 2 buçuk aylık olduk hala gece uyandırmıyorum istediği zaman sesler çıkarıyor uyanıyorum emziriyorum uykusu bölünmüyor çok neşeli kalkıyor kilosuda iyi hatta tombiş benim sütüm yağlı sanırım bide gün içinde çok sık besliyorum o yüzden böyle diye düşünüyorum..