eda_elvan94 Gamze225 kesinlikle var hiç bisey yemiyo 14 buçuk aylık napcam.bilmiyorum sadece mama yiyor sma 3 numara oda pahali ooff
Nurberamom1 Gamze225 @Alyaaa4565 @Torpiktospa @eda_elvan94 nacizane önerim balık yağı veya argivit şurup kullanımına başlayabilirsiniz biz doktorumuzun tavsiyesi üzerine 13 aylıkken başladık bir ayda iştah açıldı boy kilo artışı oldu
OmerAsaf00 Gamze225 bizde 14 aylık olcaz eskiden yediği şeyleri yememeye başladı. Ve inanılmaz uyku problemi yaşıyoruz. Gece. Uyumuyor uyusada sabaha karşı 4-5 gibi uyanıyor. Çöktğm artık.
Torpiktospa 1.5 haftadır sabah kahvaltısı dışında akşama kadar aç geziyor. Sadece kraker ve mama içiyor.. Çok üzgünüm daha önce hiç bu kadar iştahsız olmamıştı.
Alyaaa4565 Bizde de durum aynı 14 aylığız ve 1 aydır ağzına bir lokma koymuyor. Sadece bol bol mama içiyor. Bu durum ne zamana kadar böyle devam edecek? Bu durumu aşan anneler var mı
Nurberamom1 Torpiktospa balık yağı kullanıyorsanız 15 gün balık yağı 15 gün argivit kullandım dönüşümlü bir gün biri bir gün biri 2.5-5ml arası verdim