Merhaba benim oğlum 13 buçuk aylık geceleri 2 3 saatte bir uyanıyor ve emmek istiyor uykuya dalmak için. Gece de Gündüz uykusunda da önce emiyor sonra uyuyor. Gece beslenmesini kesmeye karar verdim, gündüz uykusunda da mı kesmem gerekiyor gece uyanmalarının bitmesi için yoksa gündüz emerek uyuyabilir mi?