Aalime benimde 2buçuk yaşında oğlumda 3aylıkken başlamıştı 1buçuk yaşına kadar falan çok yoğun seyretti çok kaşıyıp kanatıyordu, bende bi çok şey denedim ama söylediğiniz kremi bilmiyodum hiç rastlamadım, ilk defa sizden duydum. bize de en iyi mustelayla la roche posay geldi. La rocheyle devam ettik hep. Oda tamamen geçirmese de sürekli kullanımımda rahatlatıyordu biraz söndürüyordu en azından. Kortizonlu kremide 1kere kullandım, oğlum çok aşırı kötü olduğu bi zamanda hiç bişeyin fayda etmediği bi süreç geçiriyordu bi tek o zaman kullandım sonra yine kötü olsa da kullanmamaya çalıştım. Bize de 6aylıkken bi tek kanda alerji değerine bakıldı çok yüksek çıkmıştı ama doktor deri testini önermemişti, 3yaşında hala geçmezse o zaman yapalım dedi. Şükür ki 2yaşına doğru falan giittkçe azaldı yani arada yine olsa da eskisi kadar şiddetli olmuyor en azından çok şükür🙏 şimdi bir haftadır yine kaşınıyor vücudu kabuk kabuk oldu, sürekli kremliyorum. Olmadı dediğiniz kremide bi deneyim. Teşekkür ederim paylaştıgınız için🌸 birde bizim şükür besinlerin reaksiyon gösterdiği bi durum yok yani her şeyi denedim diyette yaptım, doktorda dedi besin alerjisi belirtileri yok o yüzden besin alerjisi gibi görünmüyor sadece kuru ciltli yani atopik dermatit dedi. Anne babada alerji olunca çocugunda alerjiye yatkınlıgı oluyormuş. Benim bahar alerjim var 13-14senedir çayır polenlerine, oğlumda benden kaynaklı yatkınlığı var sanırım. Şimdi yine hamileyim inşallah kardeşinde de olmaz doğduktan sonra🙏 oğlumda da tamamen geçer biter inşallah tabi bütün yavrularda geçsin yazık zor yavrular için. Bebeklik alerjisiyse 2-3yaşında geçiyor dedi doktor ama geçmez devam ederse ilerde astıma çevirme riski varmış ki örneği var kuzenimin oğlunda bebekken başlamıştı çok şiddetliydi ve hiç geçmedi, şimdi çocuk büyüdü 14-15yaşlarında astım hastası yazık. Gerçekten zor bir durum, Allahım şifa versin tüm yavrulara🙏❤️