Doğumum üzerinden üç ay geçti ve inanılmaz saç dökülmeleri başladı. Resmen sonu gelmiyor her elimi saçıma atışımda öbek öbek saç geliyor. Halbuki gebelikte saçlarım inanılmaz güçleşip artmıştı. Bu durumda kullandığınız herhangi bir vitamin vs oldumu. Tavsiyelerinizi bekliyorum zira saçsız kalıcam