akkaya68 Oğlum şu an 4 aylık rota aşısı yaptırmak istiyorum fakat zamanının geçtiği söylendi. siz ne zaman yaptırmıştınız
Merveio14 akkaya68 ilk dozu 15. Haftaya kadar esnetiyor doktorlar ama 15. Haftayı geçirmiyorlar genelde, 2. Doz 5 aylıkken.
belinay0316 akkaya68 evet kacirmissiniz doktorunuz söylemedi mi rutin kontrollerde bizde 4 ayligiz şu an geçen ay ilk doz yapıldı bı dahaki ayda 2 doz dedi doktorumuz
Def20192021 Kızım 26 aylık şuanda oyüzden yanlış hatırlamıyorsam 3. Ve 5. Ayında olmak üzere iki dozdu
merca Merhabalar benim bebeğimde 4 ay 5 günlük bugün doktor kontrolünde kaçırdığımızı söylediler 15 haftaya kadar ilk dozu yapılıyormuş ağızdan damla şeklinde ama kaçırdığımız için yaptıramayacağız