Arkadaşlar ben ilçede yaşıyorum ve kızımın göz muayenesi için ildeki hastaneye gitmem gerekiyor ilçemdeki hastanenin göz doktoru 3 aylık iken muayene etmişti ve bana ildeki hastanede 6 aylık olunca muayenesini yaptırıp sonuçları bana getirirsiniz demişti ve bana bir küçük kağıda bişey yazıp verdi ben o an sormak aklıma gelmedi bu kağıt ne için bununla be yapıcam diye yazı doktor yazısı olduğu içinde anlayamadım ve ildeki hastanede göz doktoru çıkmıyor bayadır 6 ayımıza 10 gün kaldı bu göz muayenesi nasıl oluyor bunun ayrı bir bölümü fln mı var acaba bu kağıtla ordan mı randevu alacağım yoksa elimdeki kağıtla oraya mı gideceğim