2 aylık bebeğim var. Gece uykusunda ve uykuya geçmeden önce mutlaka mememle bi kavga ediyor. Homurdanmalar vs. Gazına bakıyorum gazi yok. Süt inerken de yaptığı oluyor hani süt gelmiyor desem. Yaşayıp çözüm bulan var mi? Sirf bu yüzden gece mama alıp veresim geliyor 😬