Merhaba herkese💖 3 Ay 3 günlük bebişim var🌸 Şu birkaç gündür özellikle gündüz uykuları hiç olmamaya başladı belki bir kez uyuyor onda da 15-20 dk sonra geri uyanıyor ve gün içinde full uyanık ne yaparsam yapayım uyumuyor, ağlıyor.🥲 Zaten ayakta sallanmaya alışık, asla kendi kendine uyuyan bir bebek değil. Gece de aynı şekilde ne zaman uyutacağımı anlıyor hemen ağlamayı basıyor direniyor uykuya🫠 Mutlaka karnını doyurup, altını değiştirip, gazını çıkarıp yatırıyorum ama ne yapsam da yok ne gece ne gündüz uykuları yok denecek kadar az. Bu şekilde olunca ben de hiçbir işimi yapamıyorum evde, asla uyku düzeni oluşmuyor kızımın. Doktoruna söyledim bir öneride bulunmadı, normal diyor🫣 Sizlerin önerisi olan varsa benimle paylaşabilir mii?🫶🏻 Nasıl düzene giricek bu uykular?🥲