momshe Kızlar doğum yapalı 48 gün oldu. Bugün baktığımda iç çamaşırımda kahverengi kanamam olduğunu gördüm. Bu normal mi? Doktor kontrolüm haftaya. Böyle durumla karşılaşan oldu mu? Deneyimlerinizden faydalanmak isterim.