Sezeryan olduğum ilk 2 gün sütüm gelmedi,mama verdik ve sonra gelmeye başladı oğlum emmek istemedi dedim ki hayır ben bunu başaracağım ve sürekli denedim şimdi 1 senedir gece gündüz emziriyorum meme hastası. Öncelikle bu süt konusu çok hassas bir konu kuzum, kafana takma stres yapma ilk aşama bu, sen ne kadar ben yetersizim(kendimden biliyorum) yapamıyorum olmuyor diye kendini asla suçlama bu çok doğal.
Bebeğini her fırsatta emzirmeye çalış, o emdikçe sütün artacak bebeğin olmadığı zamanlarda sağmayı dene.
Banyoda göğüslerine sıcak su ile masaj yap. Helva ye, ve ebebekte promalt var onun çok faydasını gördüm. Düzenli kullan, anason ve rezene çayı iç ama en en önemlisi emzir gör bak sütün ne kadar çoğalacak ❤️❤️