smy23 merhaba bende 4,5 aylık kızım için 2,5 tog uyku tulumu aldım evimiz 22-23 derece arasında bazen 21 dereceye kadar düşüyor altına uzun kollu body giydiriyorum sadece. Zıbın ayaklı olduğu için de çorap giydirmiyorum. Üstünü örtmeye gerek kalmıyor sıcacık tutuyor terleme vs olmuyor