Kızlar hayırli geceler. İstanbul Avrupa yakasında önereceğiniz pedagog varmi? 4 yaş çocuk hala anne baba anneanne mama hala babaanne dede nene gibi 15 20 kelimesi var ama hala cümle kuramıyor. Anne acıktım parka gidelim gibi. Algısı çok yüksek zeki bir çocuk. Komut almasında sorun yok istenilen her şeyi yapıyor. Tuvaletini kendi yapıyor sıkıntı yok yemeğini kendi yapıyor sorun yok. Ama cümle kuramıyor. Çocuk doktoru gördü otizm türü bir şey yok. Biraz tembel kalmış ve ekran kaynaklı olduğu söylendi. Kreşe verilmesi önerildi ama henüz 4 yaşına basmasina 1.5 ay var. Bununla alakalı pedagogla görüşmek istiyorlar. Bilgisi olan yazabilir mi