Mavisinannesi1804_ Merhaba kızlar bebeğinizin uyku arkadaşı nedir 😂 Benimkinin benim ve hiç şikayetim yok 🥰🥰
hilalvrc Mavisinannesi1804_ bizimki uyumamak için araba istiyor motorunu istiyor tam dalıcaken hüüü diyor horozu istiyor su istiyor hepsını ellınde tutuyor öyle uyuyo😂
beyzzsenturkk_ Mavisinannesi1804_ markete gelen bi ara bi tavsan vardı peluş şu aralar o ama ondan önce de küçük bi ayıcıktı
irosiva Mavisinannesi1804_ bence en komiği bizde ben bir kere mutfakta oyalansın diye eline küçük yemek yaptığım tahta kaşığı vermiştim hem gündüz hem gece devamlı elinde kaşıklara karşı ayrı bir zaafı var yavrumun mesela az önce gözünü açtı emziği ağzından düşmüştü emziğini almadı ama eline tahta kaşığı alarak geri uykuya döndü 😂😂😂
izd :)) ben bu oioinin var ınlarsan aldım ama bence bizi kinin uyku arkadaşı ile ilgisi yokx bazen kediyle yatıyor işte..
Mavisinannesi1804_ beyzzsenturkk_ bende uyku arkadaşı olarak benim bebeklik ayıcığımı yapmak istemiştim hamileyken ama çok zor bi sezeryan yaşayayımca allıma bile gelmedi sonra da pek alışmadı
3yasakadarsifirekran ebrusalihhh evet oğlum doğduğundan beri hep yanına koymuştum şimdi 24 aylık onsuz asla uyumaz sarılarak uyur 😁
ebrusalihhh 3yasakadarsifirekran içindeki sesler neler acaba :) bende almayı düşünüyorum inşallah sever kızım😅
Mavisinannesi1804_ irosiva ay inanmıyorum ahahahah😂 aslında bu postu şöyle açtım Instagram’da keşfetime makarna pametiyle uyuyan bir bebek düştü dedim bizim happymom a bir sorayım belki daha ilginç vardır 😂
Mavisinannesi1804_ Elifmihre bende çok mutluyum 🥺🥰 büyüdüğünde ayrı yatmak ona kolay bana zor olacak sanırım..
3yasakadarsifirekran ebrusalihhh Beyaz gürültü , kalp atış sesi , anne karnında bebeğin duyduğu ses ve uyku müziği . Alacaksanız koala olanı tavsiye ederim onda müziği ve diğer sesleri 15-30-45 dk şeklinde ayarlayabiliyorsunuz. Benimkinde sadece yarım saat var
Mavisinannesi1804_ Arzumirac38 çok güzel🥰 bende bebeğime çocukken oynadığım ayıcığımı alıştırmak istemiştim ama çok zor bir sezeryan geçirdim acı çekmekten alıştırmak için geçiktim. Sonra alışır gibi oldu ama istemedi. Benim bebeğimde ya kucağımda ya da yanımda yatıp yüzünü banadeğdirio uyur 🥰
Asdfggh Mavisinannesi1804_ pandaaaa 😀 ona sarılıp bazen ytıyo bazen oynuyo takılıyo kafasına göre djdjdjjdjd
Mavisinannesi1804_ Toman uyku arkadaşına alıştırmak için doğduğu günden beri yanına koymak gerekiyormuş ben çok geç kaldım alıştırmak için ilk ister gibi oldu sonra istemedi