Maviim aynı benim kızım da 14,5 aylık diyelim.
Kaşıkla yenecek şeyler hariç hepsini kendi yiyor.
Çatalı tam batıramıyor ben batırıp veriyorum kendisi çatalla yiyor.
Kaşığa tam hakim değil ama hevesi var
Yaz mevsimi olsa döke saça yesin derdim. Ama malum kış. Her zaman yıkamak mümkün olmuyor 🤷🏻♀️