defnegynk elek01 bende de oluştu bu haftalarda enfeksiyon vardı. Antibiyotik kullandım o dönem . Yoksa geçecek gibi bişey değildi bi doktora gidin ultrason ve tahlillerinize bakarlar
defnegynk elek01 tuvaletin var gibi aslında yok sanki adet olacakmışsın gibi kötü bi ağrı hemen doktora gitmelisin