Kbraoguz Bebeğim prematüre bir bebek. Normalde 2.ayına girecekti ama biz 4 ü tmamlıyoruz. Şu sıralar ağzından köpük geliyor çok olmasa da nadir özellikle uyku sırasında falan oluyor. Nedeni nedir başına gelen var mı? Diş mi çıkartıcaz yoksa erken değil mi?