Ranabyram 4-5 aydan önce düzene girmiyor canım 3-4 ay arası bir rahatladım diyorsun 4.ay atağı tokat gibi suratına bir çarpıyor nevrin dönüyor. Sakin kalmaya çalış, her emzirme arasında ve sonrasında gazını muhakkak çıkar, emzirme öncesi altının temiz olduğundan emin ol, beyaz gürültü deneyebilirsin uykuya geçişte, bol bol ten tene temas halinde olun, altını almadan karnına masaj yap bacaklarını karnına doğru bastırıp gaz çıkarma hareketini yap, her gün yıkamaya çalış, üşümediğinden terlemediğinden emin ol yinede uyumuyorsa mizacı bu uyku sevmiyor diyip kabullen kendini kasma biliyorum konuşması çok kolay gibi ama inan boş kafadan tuzu kuru sallamıyorum 16 aylık oğlan, 16 aydır deliksiz uykum zaten yok son 1 haftadır gecede 3-4 saat uyusam ya rabbi şükür diyorum bak bugün gündüz uykusu da yapmadı bu gecede uyumazsa sabah nasıl kalkarım diye düşünüyorum ama kabullendim amaaann en kötü yarın evi temizlemem yemekte de kolaya kacarım öğlen çocuk uyursa bir saat kestiririm bende diyorum. Kabullenince daha kolay