mhmtrabia Bebeğim 4 aylık ve zar zor mama yediriyorum emmiyor sadece mamayla besleniyor çiş sayısından anlıyorum az beslendiğini ama biberonu değiştirdim mamayı değiştirdim iştahsızlık başladı hastaneye yattık ama gene geçmedi düzelmiyor zar zor yediriyorum
laydaakocc mhmtrabia canım ben 2 aydır aynı durumu yaşıyorum. Kaşık maması vermeye başladım bir haftadır.
Ebruuefee mhmtrabia lütfen çok dikkat edin benim bebeğim böyleydi yemiyodu sizinki kadarken hep normal karşıladım çok zor yemeye başladı ilaçlarla şimdi 11 aylık oldu daha yeni 9 kilo falan heralde eskisi gibi değil sadece süt yiyor emziriyorum o dönem çok ciddi bı dönem vitaminlerini ver.
Ebruuefee Ebruuefee yemediği için hala sanki yeni doğan yemiyor hiçbisey geri dönmüyor bebek çok kötü bişi doktorlar bana sabırlı olmam gerektigini zamnla yiyeceğini söylüyor hala
laydaakocc Ebruuefee biz de 3 farklı dokotea gittik bütün tahlilleri temiz çok şükür ama iştahsız iştee
mhmtrabia Ebruuefee bana bi doktor polivit önermişti vitamin iştah açması için kullandım biraz ama pek işe yaradığımı göremedim gene bi dene istersen