Seda-lina ben oyuncakları topluyorum bebeklerin adı var sırayla yuvarlak oluyoruz bi kızıma bi Nisa bebeğe bi Ayşe bebeğe bi gül bebeğe yediriyoruz 😂 güzel yiyor o zaman hepsi masada oluyor ama bide çoğunlukla ailecek yemeye özen gösteriyorum bizimle de güzel yiyor aşırı iştahsız 2,5 yaşında 12 kilo bu arada