Yigitefeninannesi_ Rutin olarak 1 yaşında göz kontrolü var mı annelerr geçen ay devlete gitmiştim 1 yaşında göz kontrolü yaptırın dedi 1 yasindayiz şuan özele gitmiştim göz kontrolü falan yaptırın demedi haliyle sormayı da unuttum var mı peki
Mrvak Yigitefeninannesi_ 6 aylıkken götürdüğümde 1 buçuk yaş kontrolüne getirebilirsin dediler özel bi sorun yoksa gerek yok bence
Ozge_5555 Yigitefeninannesi_ bnde geçende kontrole gittiğimde göz kontrolü yapıldı mı dedi daha gitmedik dedim yaptırın dedi en son 3aylikken gidilmişti oradakilere birde 1yasinda da kontrol için getirirsin denilmişti haftaya randevu aldık görünürde bişey yok ama bakalım
hilalvrc Yigitefeninannesi_ 1 yaşında götürdüm hatta geç kalmışın dedi bana ama çok güzel muayene etti 3 yaşında tekrar gelin dedi bence götürün gördüğü nesneyi felan söleyemiyor ama doktor bi çok makıneyle baktı ışıklarla felan devlete götürdüm hemde
Yigitefeninannesi_ Mrvak özel bi sorunumuz yok devlet hastanesinde 1yasinda yaptır dedi ozeldeki doktorumuz öyle bisey söylemedi olsa söylerdi diye düşünüyorum sormayı da unuttum
Mrvak Yigitefeninannesi_ ben de devlete götürdüm canım 18. Ayda gel dedi 12 aylıkken kontrol yok rutinde ama aklına takıldıysa götürebilirsin ☺️
Yigitefeninannesi_ izd bende 6 aylik götürmüştüm göz doktoru bi sorun olmadıkça 2 yaşında gel demişti çocuk doktoru 1 yaşında yaptır dedi o yüzden sormak istedim
izd Yigitefeninannesi_ bence o kadar beklenmemeli. Zira örneğin benim kızımda vir göz 0.50 diğeri 0.75 astigmat çıktı. Sorun değil ama 6 aylık takibe aldılar.
eliftugba Yigitefeninannesi_ biz 34 haftalık doğduk kuvezde kalmadık 1 yaşa geldiğimizde devlete gittiğimizde rop muayenesinin yapılıp yapılmadığını sordu ilk doğduğunda kimse öyle Bi yönlendirme yapmamıştı bize. Başka Bi hastaneye sevk yazdı hemen başka Bi göz dr gittim o da çocuğun kuvezde kalmadığını ve doğum kilosunun yeterli olduğunu söyledi sadece 6 ayda Bi kontrole gelin yeterli demişti
120720 Yigitefeninannesi_ Biz daha ilk kontrollerinde sanırım 1-2 haftalık bişeydi ilk göz kontrolünde yani doktor 1 yaşında tekrar görüşürüz dedi bana bu arada özele gidiyoruz biz