17aylık kızım var ve asla emmeden uyumuyor gün içerisindede sık sık emiyordu bu gün ertesi gün hapı kullanmam gerekti. 10saate kadar oyalayabildim uyku saati gelince ne yaptıysak asla uyumadı ve aşırı ağlamaya başladı mecbur kaldım mememi önce sağıp sonra boş memeyi emzirdim ama illaki kalmıştır içinde 😞 başına gelen var mı ne yapmalıyım fikir verin lütfen 🙏