Rozalinda öncelikle orda yaşamış biri olarak söylüyorum gerçekten çok güzel bir şehir yani aile yapısına göre degisiyo benim babam mesela aşırı dindar bir insan orda yaşamamızı istemedi taşındık çünkü çok fazla turist vardı baya açıklardi filan kizlarimda özenir dedi birazda pahalı yani esnaflarimiz turistik olduğu için fiyatlari çok yüksek tutuyo bide yazları aşırı sıcak terlemekten dışarda gezemiyosun onun dışında ben çok seviyorum şahsen şehir olarak çok güzel dil öğrenme açısından da iyi farklı dillere sahip insanlar var