Merveahmettoprak Gece uykularımız çok kötü uyuyor ama yanımda ve memede ben dinlenemiyorum iyice bunaldım bakalım ne zaman düzelir 🙏 acaba gece uyumadan muhallebi tarzı bişeyler yapıp versem gece daha az uyanır mı ? sizde durumlar nasıl
Cagbusege Merveahmettoprak bizimse böyle 7.5 aylık 6. Ayına kadar gece max 2 kez kalkardı neşen böyle oldu bilmiyorum kaşık maması aldım hero baby bu gece onu denicem açlıktan mı uyanıyor bilmiyorum
Merveahmettoprak Cagbusege bende bugün aptamil kaşık mama aldım uyumadan verdim Şuan yine yanımda meme emiyor 😂😂
Cagbusege Merveahmettoprak hahaha kader ortağım 😁 bende verdim 1 saat sonra yine beni emdi 8 de yattı şu saate kadar 50 kez kalktı 🫠🫠