ayselina58 merhaba. Gaz damlası hayatımın en büyük pişmanlığı oldu. Birilerinin ısrarla önermesi üzerine kullandık ama hâlâ çok üzülüyorum neden dinledim diye. Çok iyi bir doktor bize bu damlaların işe yaramadığını ve pazarlama ürünü olduğunu söyledi. Bıraktık kullanmayı yalnızca biogaia kullandık o da probiyotik zaten. Bıraktıktan sonra zamanla daha iyi oldu. Bu sebeple benim önerim; kullanmayın.