Bebegım 4.ay dolmasına 10gğn var. Ama biz 1aydır mama reddi kucak isteme yere yatar yatmaz ağlama krızleri hiç susmuyo gündüz uyumıyor. Mama zaten asla almıyo zayıfladı sadece ar mama kullanabiliyorum reflüsü var diye. Ona rağmen farklı MAMA’da kullandım ama onu da istemedi. Nefesi kesilene kadar aglıyo. 4.ay atagı diyolar okuyorım ama ben 1 aydır boyleyım artık gücüm kalmadı afedersınjz wc ye gitmeme bile izin vermıyo resmen yırgunluk ve uykusuzluktan hasta oldum anneme geldim bıraz dinlenebilmektedir iç’in bir süre burada kalıcam ama evde 6 kısıyiz. Hiç birimiz susturamıyoruz doktor a da gıttı hiç bişiyi yok